Naudoti elektromobiliai kainuoja mažiau nei panašūs benzininiai automobiliai
Naudotų elektrinių transporto priemonių rinka rodo sparčios plėtros požymius, suteikdama naujas galimybes vartotojams, kurie anksčiau laikė baterijomis varomas transporto priemones nepasiekiamomis. Daugelis naudotų elektrinių modelių dabar parduodami už mažesnę kainą nei panašūs benzininiai automobiliai, pakeisdami kainų dinamiką, vyraujančią naujų automobilių rinkoje.
„Cox Automotive“ pranešė, kad liepos mėnesį naudotų elektrinių transporto priemonių pardavimas išaugo 40 procentų, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu. Įmonė pažymėjo, kad nors naudoti baterijomis varomi modeliai vis dar sudaro tik apie 2 procentus visų naudotų automobilių pardavimų, vis daugiau elektrinių automobilių pasiekia nuomos pabaigą arba yra keičiami į naujesnius modelius, todėl jų skaičius nuolat auga.
Naujos elektrinės transporto priemonės istoriškai kainavo kelis tūkstančius dolerių daugiau nei panašūs benzininiai / dyzeliniai automobiliai. Naudotų automobilių atveju vertės mažėjimas tapo lemiamu trendu. Perpardavimo kainas neigiamai veikia spartus technologijų tobulėjimas, ypač baterijų našumo srityje.
Dar prieš kelerius metus daugelis elektromobilių vienu įkrovimu galėjo nuvažiuoti mažiau nei 300 km. Dabar modeliai, galintys nuvažiuoti 450 kilometrų, yra standartas, o lūkesčiai, kad artimiausioje ateityje jie galės nuvažiuoti 600 kilometrų, keičia vartotojų paklausą.
Pigesnių naujų modelių atsiradimas taip pat daro spaudimą naudotų automobilių rinkai. Daugelis automobilių gamintojų dabar parduoda EV už mažiau nei 40 000 dolerių, todėl ankstesnių modelių perpardavimo vertė mažėja. „Tesla“ automobiliai, kurie sudaro didelę naudotų automobilių rinkos dalį, nes šis prekės ženklas JAV yra gana seniai žinomas, dėl didėjančios konkurencijos ypač smarkiai nuvertėjo.


 Loading ...
 Loading ...
Vis tiek labai nepraktiški masėms ar mąstant vien iš loginės, gyvenimiškos prizmės, ir dar ilgai nebus.
Niekada ir nebus jei neužpildys visų poreikio.
Rask normalų ev už 1000-4000 kur iki pajūrio dasiridentų
kasdien iki pajurio vazineji? yra zmoniu kur i diena iki 50km mieste nuvaziuoja, tokiems poreikiams to uztenka. o i pajuri vaziuojant galima keliatui dienu auto ir issinuomoti, bet tikriausiai zmones nelabai apie nuoma yra girdeja, tad pajurio tema kuri yra aktuali karta i metus tampa kertiniu aspektu (ne)perkant elektromobili 😀
Esmė kiel laiko keliausi tame faktorius, vietoj 3h ridensies 4.5-5h TIEK PAT KIEK AUTOBUSAS.
Ar kiekvienos savaitės gale kaip puponautas sėdėsi mašinoj ir lauksi 2h kol pasikraus batareika
esme tokia: jeigu arsi zeme – perki traktoriu, jeigu mazai ir po miesta malsiesi gali svarstyti apie elektromobili kaip apie varianta, jeigu gyveni miske – perki dzipa, jeigu dirbi darba kur tarp miestu po 500km prasuki per diena – perki dyzeli. o tie pyzdielinimai, kad elektromobilis negerai, nes iki palangos nenuvaziuosiu, tai skamba taip paciai kaip traktoristas sakytu jog automobilis nieko gero, nes plugo nepatraukia. va tokia logika is savo perspektyvos apie kazka spresti.
Nu reikia nuosava namą turėti su saulės paneliais ir pakrovimo stotele. Šiaip tada visai nieko dalykas. Jokių išlaidų ant kuro nėra.
Mano sesers ex turi Teslą S ir namą su stotele. Teko kelis kartus sėdėt pakrovimo stotelėj tarp Vilniaus ir Kauno. Nesakau, tos elektryčkos visai nieko, bet tas nepatogumas dėl krovimo, tai nelabai. Gal ateity patobulės technologijos. Dar klausimas dėl baterijų utilizavimo.
Pas mane Volkswagen ID.4 pro. tai realiai beveik 500 km su vienu pakrovimu sugebėjau nuvažiuoti jeigu ant 70 km/h važiuoti. Realiai per akis.
Mieste – jo, bet jei reikia paspaust 130 km/h
nu šiaip tiek EV tiek ICE efektyvumas padarytas ant 90 km/h kažkur, tada jau pradeda kristi EV variklių efektyvumas ir didėti vėjo pasipriešinimas. Realiai 77 kwh baterijos iki Klaipėdos turėtų užtekti ant 130 km/h. Kol kas nebuvo kada išbandyti. Pagal mane pirmos EV buvo visiškas pravalas padarytos ant ice rėmų, be šildomų ir ventiliuojamų baterijų ir be greito pakrovimo. Dabar tai tikrai normalios ir nereikia jokių filtrų ir tepalų keisti. Tik kad svoris apie 2 tonas gana didelis.
O šiaip įdomus klausimas – kaip žiemą? Teko girdėt, kad efektyvumas krenta
zinoma krenta, nes vienas dalykas, kad norisi sedeti siltai, kitas dalykas prie minusines temperaturos krenta baterijos efektyvumas.
Reikia pirkti grinakrauji ev su šilumos siurbliu. Be jo misios, tik kaip pakaitine masina po miesta.
Yra ale ev kur seip batakrke ikise, seip varikli vietoj ice. Yra grinakraujaij ev, tai fiolsvagen ID ir ju atmainos is skodos, cupros. Tai su id3 pvz, varanat ant 90kmh sanaudos 16kwh/100km. O ant max greicio 160kmh, sanaudos 20kwh/100km. Tai 25% daugiau suvartoja ir 25% maziau nuvaziuoja lekiant ant 160kmh, nei ant 90kmh.
eilinis pavyzdys, kaip galima manipuliuoti informacija.
tikrai auto nuverteja smarkiai, del to kad atsirado pigesnius elektro ? :D:D:D
EV bus tik kaip option nes:
– valstybes sukurta fiktyvi paklausa
– technologijos iki siol zalios ir nestandartizuotos (baterijos prasme)
– krovimas tragedija (ne nuosavu namu savininkams)
– kas tavo ta EV sutaisys ?
Ka tu cia triohlini, triohliau. Fiolsvageno ev taiso fiosvagenas, autojuta, kaip ir betkokia kita fiolsvageno auto. Krovimus dabartiniu ev ant 200kw trunka 10-15min. Kiekvienas lidlas turi, kiekvienas hesburgeris, 95% parduotuviu, turi !!!! Degalines jau ir dedasi. 80% pakeles uzeigu dedasi. Negana to, prie visu savivaldybiu, valstybiniu instanciju yra leto krovimo, kur valanda nemokamas. Ev esme yra silumos siurblys, jaij turi ziema nuvaziuoja tiek kiek vasara, jaij ne i siukslyna.
ten tas remontas nieko ipatingo, ir kur kas maziau problemu nei su vidaus degimo varikliais. beda cia tik ,,vasios garazui“ kur plaktukas yra pagrindinis irankis, o klaidu nuskaitymui siuncia pas elektrika 😀
Kai kitą kartą nuvažiuosi i lidlą pasikrauti pagalvok kiek tavo krovimas užtruktų jei visos aikštelėja stovinčios auto būtų elektrinės.
niekas neplecia infrastrukturos galvodami apie tai kas butu jeigu butu, ja plecia pagal poreikius ir situacija.
su elektriniu auto degaliniu nestebi, o atsidarai appsa ir ten per ji matai, kuris krovimas uzimtas, kiek laiko liko krauti, kurie laisvi, nes net per ji ir apmoki ! Ir uzsimeti kur vaziuot, nes jie buna isvis ikisti sale kokio kiosko, uz DEGALINES !, uz parduotuves, seip sale kaskokios transformatorines, uz kokiu garazu. Cia kita filosofija, tai kai su benzu tai tik pagrindiniu gatviu degalines matai. O cia vapse kitkas, tu pakrovimu DC- greitu, begalybe, nes juos padaryt lengva, ikisai deze ant saligatvio ir fsio. Visi tie krovimai, jokiu korteliu ar suknistu centu nepriema, viskas per appsa, CIA ANTI BOOMER !!!!
https://elektrodegalines.lt/ cia vienas is 5 zemelapiu, paziurek kiek tu punktu krovimu !!!!! O dar ira ignitis on, ionity, elektrum drive, enefit volt ir tt, ir cia atskiri tinklai ! Cia begalybe, ir jus to net nesuvoket glusiai. Negana to jas zada dar didinti 60% ju skaiciu, tai cia isvis nepraisi per jas.
na cia kaip suprantu zmogus rupinasi del to jog kita diena atsikelus atsiras tokia problema jog visos masinos bus elektrines ir nebus kur pasikrauti i lidlo aikstele nuvaziavus 😀
olandijoje dirbau vienoje kompanijoje, tai parkingas 50/50, puse kraunamu puse iprastu parkavimo vietu buvo 😀
https://i.postimg.cc/JnLrW6Mb/Screenshot-2025-09-20-210849.jpg tau kaune vieta paimiau, kur daugiau eismo. Keturios kavines ir keturios atskiros krovimo eiksteles. Kiekviena ju turi po du tris bokstelius, kuriuose yra po dvi tris jungtis. Nes ne degalkese kraunasi zmones, o ten kur paest eina, ar pirktis koki sudelioka.
tu rimtai toks durnas? Tai kodel lidle esancios masinos nera degalineje? Ai tipo toliau nuvaziuoja? Mano tureta audi RS3, su mano vazinejimu ede 20+++ litru. Su pilnu baku ir mano pjovimu nulekdavo 200km, dabar turimas cupra born VZ, dugnais eda 25kwh/ 100 km, nuvaziuoju 300km.
O va degalineje esancios masinos, tai nesipila kuro, o sumautus sumustinius ten tepa, sunis karstus cirskina ir cigariukus pardavineja. Dar baisiau, kai sumasto akcija padaryt bomzu, ten 3ct pigiau, ir suvaziuoja visi ir kaip duhas lauki isvis 3h eiles. Kol visi su e kem slamstais po 5litrus pilasi ir sumustekus tepa.
Gerai tarkim tokia logika, tai i hesburgeri varai 😀 ten pasikrauni, nes visi stovi ne eiksteleje xD
Reikia lyginti batus su batais, ratus su ratais. O ne 1.9 tdi pasata, kur 5kw galios ir vaziuoja leciau uz paspirtuka, su elektra kur ten po du variklius 500ag, kad ir ta pati tesla model s, jaij ne 500 metu senumo, o tarkim nuo 2017- nuo 2019 silpniausios po 310kw turi. Tai minimum lygini su bambaliu 550i, kur v8 butu 4.4 litro. Ir ka tada su savo 17-20 litru sanaudom, koks nuvaziuojamas atstumas?
Dabar kaskokie bomziai, kaskokius priekiu varomus, lavonus lygina su elektra.