„Titanfall 2“ spartos testai

Kai tik pasirodo naujas aukščiausio lygio gerai išreklamuotas žaidimas visada įdomu pamatyti, kaip su juo susidoroja dabartinės galingiausios vaizdo plokštes bei patikrinti ar senos kartos produktai turi pakankamai sulčių, kad leistų žaidimu pasimėgauti su priimtinais nustatymais.

Šį kartą bandysime panagrinėti kelių „Titanfall 2“ žaidimo apžvalgų rezultatus. Duomenys buvo paimti iš „GameGPU“, „ComputerBase“ ir „Techspot“ tinklapių.

Pirmas žvilgsnis į apžvalgas leidžia suprasti, kad „Titanfall 2“ gan gerai optimizuotas. 1080p raiškoje net senutės HD 7970 GHz ar GTX 770 atrodo visai neblogai. Įjungus aukštus nustatymus generuojami labai sveiki kadrų skaičiai. Reikia paminėti, kad senesnės kartos segmente AMD vaizdo plokštės atrodo geriau nei „nVidia“. Pažiūrėjus į naujus grafikos adapterius matome, kad GTX 1080 ar GTX 1070 neturi sau konkurentų, o RX 480 lenkia GTX 1060 6 GB. Pagal „Techspot“ GTX 1060 6 GB lenkia net RX 470, bet tik vidutiniais kadrais, minimalūs kadrai yra GTX 1060 6 GB naudai.

Pakėlus rezoliuciją RX 480 dar kiek pirmauja prieš GTX 1060 6 GB, bet labai minimaliai. Pasak „GameGPU“ į prieki netgi įsiveržia GTX 1060 6 GB. 1440P raiškoje norint visada išvysti daugiau nei 60 kadrų per sekundę reikės GTX 1080 vaizdo plokštės, o 4K raiškoje norint turėti 60 fps net su flagmanais teks mažinti nustatymus.

Procesorių bandymai atskleidžia, kad „Titanfall 2“ nėra labai reiklus šioje srityje. Net silpnesni AMD procesoriai neturi problemų informacija užmaitinti GTX 1080 vaizdo plokštę.

1080P:

t2_1920 cb-tf2-1080p tf2-1080p

1440p:

t2_2560 cb-tf2-1440p tf2-1440p

4K:

t2_3840 cb-tf2-4k tf2-4k

Vaizdo plokštės atminties naudojimas:

t2_vram

Procesorių sparta:

t2_proz

4 Komentarai

  1. neblogai parašė:

    Įdomūs rezultatai atminties naudojime. 1080p raiškoje žaidimas, jei gali, pasiima netoli 4GB, tačiau RX460 2GB rezultatas tas pats, kaip 4GB modelio. Arba tai dar vienas žaidimas, kuris automatiškai su mažiau atminties naudoja prastesnes tekstūras, arba iš tiesų atminčiai nereiklus.
    Dar įdomu kaip visai nereiklus ir procesoriaus galiai- na bet čia suprantama, nes turi puikiai veikti ant konsolių su Jaguar CPU.

    • Minde parašė:

      1.ne visada atminties trukumas fps matosi. Buna fps geri, bet triukciojimai buna.
      2. Kita vertus kad tiek atminties uzkrauta, tai nereikia kad butinai tiek naudoja. Atmintis buna kesuojama (jei yra vietos) kad naujai nekrauti.

      • neblogai parašė:

        1, Sutinku, bet tai turėtų matytis- sumažėti min fps. Šiuo atveju- min fps tie patys, taigi iš pirmo žvilgsnio atrodo kad 2GB atminties užtenka.

        • Minde parašė:

          nevisada. Nevisada atmintis atsiskleidzia fps (gal minimaliai). Cia priklauso nuo teksturu laudinimo mechanizmo. Anksciau budavo, kad atminties trukumas aiskiai reiskiasi per fps. Dabar lazy loadingas. Zodziu zaisti diskonfortas, trukcioja vaizdas, o fps beveik nepakite. Aisku, priklauso kiek tos atminties truksta. Jei pritruks ne tik teksturoms, bet ten tiesioginiams skaiciavimams, tada kris ir fps.

          Ir sita neseniai patyriau savo kailiu, kai truksta atminties, fps 35- 45, o toks ispudis, kad fps 15 del mikro trukciujimu. Tik nuemus siek tiek reikalavimus, kas sumazinta atminties panaudojima, pfs pakyla keliais tik, bet zaidimo vaizdas iskart tampa normalus, sklandus. Cia bandziau Tomb Raideri nauja.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.