„Total War: Warhammer“ spartos testai
„Total War: Warhammer“ žaidimas išleistas tik prieš kelias dienas ir natūralu, kad visiems įdomu kaip su žaidimu susidoroja dabartinės vaizdo plokštės bei procesoriai.
Gan keista, bet šis žaidimas labai priklausomas nuo procesoriaus galios, todėl jei kas nors žada pirkti komponentus verta pasvarstyti dėl pinigų paskirstymo vaizdo plokštei ir procesoriui. Bet yra ir gera žinia: su DirectX 12 atnaujinimu poreikis procesoriaus galia labai sumažės.
„Total War: Warhammer“ spartos testus atliko „PCGamer“ tinklapis, tad pažiūrėkime į rezultatus.
Matome, kad žaidime įgalinus DirectX 12 daugiau spartos demonstruoja tiek AMD, tiek „nVidia“ produkcija visose rezoliucijose.
Gana įdomi situacija susiklostė bandant procesorius. Naudojant DirectX 11 procesoriaus galios poreikis yra milžiniškas. Perėjus prie DirectX 12 galingo procesoriaus poreikis kiek sumažėja, bet i7-5930K, veikiantis 4.2 GHz dažniu, vis tiek demonstruoja daug geresnius rezultatus nei i5-4690. Testuotojai praneša, kad panašiai spartai į i7-5930k reikėtų 4.7 GHz dažniu veikiančio i7-6700.
Šitie testai man labai patiko. Ypač ryšku ant radeonų ir dx12- keturių branduolių i5 procesoriaus jau negana. Nors vidutiniai kadrai per sekundę su jais normalūs, tačiau tik turint daugiau branduolių dingsta didžiuliai fps netolygumai.
mistika tas drtx 12. Pagal ideja kaip tik turetu drtx12 proca darba perimti vaizduske, jei proco galios neuztenka (bent tam tikrus skaiciavimus).
O siaip as pries metus susigincijau, kad zaidimams smarkiai rekomendavau i7 imti, o ne i5. Ir aisku as buvau teisus.
fulhazde uztenka du gigu vramu. taskas!