„Volvo“ pristato saugos diržą, kuris realiuoju laiku prisitaiko prie kiekvieno kūno sudėjimo
Automobilių gamintojas „Volvo“ jau seniai garsėja tuo, kad gamina į saugumą orientuotus automobilius. Šią tendenciją „Volvo“ tęsia ir dabar, pristatydamas vadinamąjį daugiafunkcinį saugos diržą, kuris, naudodamas realaus laiko duomenis iš vidinių ir išorinių jutiklių, keičia diržo apsaugos nustatymus.
Naujosios saugos diržų sistemos gali atsižvelgti į tokius veiksnius kaip diržo naudotojo ūgis, svoris, kūno sudėjimas ir sėdėjimo padėtis, taip pat transporto priemonės važiavimo kryptį ir greitį. Ši informacija „akimirksniu“ perduodama saugos diržui, kad jo saugos profilis galėtų būti pritaikytas prie konkretaus asmens, taikant optimalų jėgos dydį.
„Volvo“ pateikė pavyzdį, kai didesnio sudėjimo keleiviui nustatomas didesnis saugos diržo apkrovos parametras, siekiant sumažinti galvos sužalojimo riziką esant stipriam susidūrimui. Jei susidūrimas yra ne toks stiprus, mažesnio sudėjimo keleiviams nustatomi mažesni saugos diržo apkrovos parametrai, siekiant išvengti šonkaulių sužalojimo.
Saugos diržai naudoja apkrovos ribotuvus, kad sumažintų diržų sukeliamus sužalojimus. Jie išleidžia šiek tiek daugiau diržo audinio, kai diržui veikia didelė jėga. „Volvo“ teigia, kad naujieji saugos diržai išplečia apkrovos ribojimo profilius nuo trijų iki 11, taip užtikrinant geresnę apsaugą diržų naudotojams.
„Volvo“, kuri beveik prieš 70 metų išrado tradicinį trijų taškų saugos diržą, sukūrė naują dizainą, remdamasi penkių dešimtmečių saugos tyrimų informacija ir duomenų baze, kurioje yra daugiau nei 80 000 žmonių, patekusių į realias avarijas.
Švedijos gigantas taip pat paaiškino, kad jo sistema gali būti tobulinama laikui bėgant, nes įmonė renka daugiau duomenų ir siunčia belaidžio ryšio programinės įrangos atnaujinimus transporto priemonėms, kuriose naudojami nauji saugos diržai.
Skirtingai nuo pirminio saugos diržų dizaino, tikėtina, kad „Volvo“ savo daugiafunkcinių saugos diržų dizainą laikys paslaptyje, nors kiti gamintojai tikriausiai sukurs savo versijas. Ši technologija debiutuos visiškai elektrinėje vidutinio dydžio SUV „Volvo EX60“, kurios pristatymas numatytas kitais metais.
skamba kaip „overengineering“, bet gal……
Sorry, bet vien dėl šito Volvo tikrai nepirksim 😀
is pradziu kaip tik maziau tokiu i lt autoparka pateks, nes iprastai tokius veza po avariju (kas liecia used cars) ir kai sauna airbagas tai iprastai sauna ir uztaisas dirze kuris uzfiksuoja ji. tai jeigu dirzas su tokiu mechanizmu bus irgi vienkartinis avarijos atveju ir dar priristas prie SRS sistemos, kad taip lengvai nepakeistum ir reikes deti originalu, o ,,isprogramuoti“ nelabai eis. tai dauztu volvo su tokia chirnia perekupai vengs kaip velnias kryziaus bent iki tol kol auksarankiai elektrikai ,,nepasikels kvalifikacijos“ siai problemai spresti, nes toks dirzas is pradziu turbut nebus pigus malonumas, kaip kad aplamai kas susija su volvo nelabai kada pigumu bekvepia.
Šeip idomiai, kadangi visos auto tapo tiek pat saugios kaip Volvo, įmonė prarado vieną iš savo išskirtinumų. Bet atranda vis dar krislų kaip žengti žingsnelį į priekį