Žaidimų kūrėjai prabilo apie „AMD Mantle“ API teikiamą spartos prieaugį
AMD GCN architektūros vaizdo plokštėms skirtas „Mantle“ instrukcijų rinkinys sulaukia daug dėmesio ir potencialiai tampa ta savybe, kuri gali nulemti apsisprendimą renkantis grafikos spartintuvą. Nors apie „Mantle“ sužinota jau pakankamai daug, kol kas niekas nekalbėjo apie šio API ir „Radeon“ vaizdo plokščių papildomos galios išraišką.
Kompanijos „Jorjen Katsman of Nixxes“, kuri atsakinga už žaidimo „Thief“ perkėlimą iš konsolių į PC terpę, atstovai APU13 vykusioje konferencijoje pareiškė, kad nėra neįmanoma, kad „Mantle“ API naudojimas gali pasiūlyti apie 20 procentų papildomos spartos. Aišku tai pagrindinė vartotoją dominanti savybė (papildoma sparta), tačiau žaidimų kūrėjai esminiu „Mantle“ būsimo pasisekimu laiko šio API neprieraišumą AMD aparatinei įrangai. „DICE“ studijoje dirbantis Johan Andresson prasitarė, kad „Mantle“ turi pakankamai išmonės būti palaikomam ne tik ateinančios kartos „Radeon“ vaizdo plokščių, bet ir dabartinių AMD varžovų. Suprask, kalbama apie konkurentę „nVidia“, nors šio konkretaus pavadinimo Andersson lūpos neištarė.
Kaip kol kas nėra oficialių kalbų apie „Mantle“ tapimą multi platforminiu produktu ar net standartu, taip nėra informacijos apie galimą išskirtinai „nVidia“ priklausantį konkurentinį API. Aišku tik viena: „Mantle“ supurtys visą vaizdo plokščių ir žaidimų industriją.
Naujausi komentarai