Žaidimų kūrėjai prabilo apie „AMD Mantle“ API teikiamą spartos prieaugį

AMD GCN architektūros vaizdo plokštėms skirtas „Mantle“ instrukcijų rinkinys sulaukia daug dėmesio ir potencialiai tampa ta savybe, kuri gali nulemti apsisprendimą renkantis grafikos spartintuvą. Nors apie „Mantle“ sužinota jau pakankamai daug, kol kas niekas nekalbėjo apie šio API ir „Radeon“ vaizdo plokščių papildomos galios išraišką.

Kompanijos „Jorjen Katsman of Nixxes, kuri atsakinga už žaidimo Thief perkėlimą iš konsolių į PC terpę, atstovai APU13 vykusioje konferencijoje pareiškė, kad nėra neįmanoma, kad Mantle API naudojimas gali pasiūlyti apie 20 procentų papildomos spartos. Aišku tai pagrindinė vartotoją dominanti savybė (papildoma sparta), tačiau žaidimų kūrėjai esminiu Mantle būsimo pasisekimu laiko šio API neprieraišumą AMD aparatinei įrangai. DICE studijoje dirbantis Johan Andresson prasitarė, kad Mantle turi pakankamai išmonės būti palaikomam ne tik ateinančios kartos Radeon vaizdo plokščių, bet ir dabartinių AMD varžovų. Suprask, kalbama apie konkurentę nVidia, nors šio konkretaus pavadinimo Andersson lūpos neištarė.

Kaip kol kas nėra oficialių kalbų apie Mantle tapimą multi platforminiu produktu ar net standartu, taip nėra informacijos apie galimą išskirtinai „nVidia“ priklausantį konkurentinį API. Aišku tik viena: „Mantle“ supurtys visą vaizdo plokščių ir žaidimų industriją.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.