AMD GCN 1.0 kai kuriuose žaidimuose netenka pilno DirectX 12 palaikymo
Pastebėta, kad GCN 1.0 architektūros vaizdo plokštės įvairiuose žaidimuose praranda ar negauna DirectX 12 funkcijų palaikymo, tokių kaip asinchroninis apdorojimas. O kai kuriuose žaidimuose turint GCN 1.0 architektūros vaizdo plokštę DirectX 12 išvis neveikia.
Vienas iš žaidimų, kuriame GCN 1.0 nebegali išnaudoti asinchroninio apdorojimo yra „Ashes oh the Singularity“. „Rise of the Tomb Raider“ žaidime tokia galimybė senoms AMD vaizdo plokštėms net nesuteikiama. DirectX 12 API turint GCN 1.0 grafikos spartintuvą išvis neveikia „Total war: Warhammer“ žaidime.
GCN 1.0 architektūrą turi R9 280X ir beveik visos silpnesnės 200-osios serijos vaizdo plokštės, taip pat beveik visa HD 7000-oji serija.
Dabar yra neaišku, kas priėmė šį sprendimą dėl GCN 1.0 architektūros vaizdo plokščių DirectX 12 funkcijų palaikymo apkarpymo. Tai gali būti tiek pati AMD, tiek žaidimus kuriančios kompanijos.
1. Tekste teigiama, kad visos silpnesnės nei 280X plokštės yra GCN1. Bet 260/260X yra GCN2.
2. Nuo rytoj, su naujausiomis tvarkyklėmis, Wattman palaikymą gauna visos 200-300 serijos plokštės išskyrus GCN1. Pastarosios taip pat nepalaiko ir Freesync. PS4-xbox1 taip pat yra jau GCN2, ir žaidimai joms bus kuriami dar kelis metus- taigi natūralu kad GCN1 palaikymo atsisakoma, GCN2 ir naujesni- tebepalaikomi.
Niekas pro akis čia neprasprūsta, parašęs mačiau, tingėjau taisyt po to, kai jau papostinau.
GCN 1.0 palaiko D3D12 tik iki 11_1 feature level’io – del to matomai ir kyla problemu.
nekankinkit autoriu. norit kankint eikit dirbt kalbajobais
Iš manęs- ne kritika- kaip tik labai džiaugiuosi autorių darbu. Iš esmės- tik papildau straipsnį.