„Capcom“ vadovas sako, kad žaidimų kainos yra per mažos

„Capcom“ prezidentas Haruhiro Tsujimoto, pareiškęs, kad vaizdo žaidimų kainos yra per mažos, neabejotinai sulauks žaidėjų bendruomenės kritikos. Neseniai vykusioje Tokijo žaidimų parodoje H. Tsujimoto sakė, kad kūrimo sąnaudos dabar yra maždaug 100 kartų didesnės nei „Famicom“ [„Nintendo Entertainment System“] laikais, tačiau programinės įrangos kainos labai nepadidėjo.

Nors žaidėjai tikriausiai nenori to girdėti, Tsujimoto turi pagrįstų argumentų. Jo minimu laikotarpiu AAA žaidimai neretai buvo parduodami už 50 ir daugiau JAV dolerių. Įvertinus infliaciją, šiandien tai yra beveik 120 JAV dolerių, tačiau šiuolaikiniai AAA žaidimai tik dabar pasiekia 70 JAV dolerių kainą.

„Taip pat reikia didinti darbo užmokestį“, – sakė Tsujimoto. „Atsižvelgdamas į tai, kad darbo užmokestis auga visoje pramonėje, manau, kad [žaidimo] vieneto kainų didinimas yra sveikas pasirinkimas verslui“, – pridūrė vadovas.

Šiuolaikiniai žaidimai taip pat yra daug sudėtingesni, o kai kurių geriausių žaidimų gamybos biudžetai iš tiesų yra milžiniški. Studijoms reikia kažkokio būdo susigrąžinti investicijas ir gauti šiek tiek pelno. Nebrangindami žaidimų gerokai daugiau, leidėjai turėjo sugalvoti kitų būdų, kaip iš žaidėjų gauti daugiau pinigų, įskaitant mikrotransakcijas ir DLC.

Bet kokiu atveju akivaizdu, kad kažkas turi keistis, nes dabartinis modelis yra netvarus. Tikėtina, kad AAA žaidimų kainos ir toliau kils virš 70 JAV dolerių ribos… žinoma, iš lėto, kad iš karto per daug neišsipūstų. Deja, mikrotransakcijos ir mokami DLC greičiausiai taip pat išliks. Kita susirūpinimą kelianti sritis – perdarymai ir perkėlimai į kitas platformas praėjus daugeliui metų po originalaus išleidimo. Abi šios sritys tampa vis brangesnės, todėl tokie projektai vis sunkiau įgyvendinami.

5 Komentarai

  1. ZeroFM parašė:

    Turėtų būti nustatyta minimali riba tarkim 100h kad pereit geimą o ne prisėdai du kartus ir done.
    Anksčiau ir žaidimai kur kas ilgesni buvo

  2. Maariux parašė:

    Man regis geimeriai gerokai daugiau atidirba beta testeriais – kaina turėtų būti mažesnė.

    Retai rasi game kuris yra nušlifuotas ir nereikalauja nei vieno patch – kaip anksčiau būdavo su kasetėmis/disketėmis/cd.

  3. jagiux parašė:

    Jo jo daug brangiau kurimas kainuoja neišbaiktų žaidimų,nors pas jį situacija gan gera šiuo klausimu,bet kaip tik sakyčiau imant fizika tarkim net netobulėja o regresuoja šiuolaikiniai žaidimai ,be to visokie fsr ir nvidia dlss yra kur net optimizuot žaidimo tiek nebereikia, žaidimu varikliuose daug kas integruota kaip tik supaprastėja kurimas, piratavimas irgi sumažėjes sakyčiau kur normalesnis žaidimas muša pardavimu rekordus ir tik nereikia sakyt kad prastas biznis tada

  4. Diaxminde parašė:

    Kaip ir visur. Siekiama maksimalizuoti pelną su minimaliausiom pastangom ir išlaidom. Ir ranka ranką plauna.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.