DirectX 11.2 skirtas tik „Windows 8.1“ ir „Microsoft Xbox One“ konsolei (atnaujinta)

„Microsoft“ suskubo patvirtinti, jog naujos kartos aplikacijų programavimo sąsaja DirectX 11.2, palaikysianti persidengiančiuosius resursus, tampa išskirtiniu atributu lydinčiu „Microsoft Windows 8.1“ operacinę sistemą ir kompanijos „Xbox One“ konsolę.

Dar 1995 metais įvykęs DirectX (tuo metu kaip Windows Games SDK) pristatymas nebuvo iš karto sėkmingas. Tuo metu didžioji dalis žaidimų buvo skirti DOS terpei, o kūrėjai kratėsi naujojo API dėl labai žymaus spartos sumažėjimo. Po metų prasidėjo  DirectX populiarinimo bumas, kurio sėkmei buvo suplanuotas API priverstinis įkomponavimas į Windows 95 OSR2 ir Windows NT 4.0 operacines sistemas. Tačiau didžiausias lūžis įvyko pristačius Direct3D, kuris leido kūrėjams pasiūlyti aparatiniu lygiu spartinamą 3D renderingą.

Praėjusią savaitę „Micrrosoft“ atstovas Antoine Leblond atskleidė. kad kompanija ruošiasi sekančiai DirectX versijai, kuri leis padidinti ekrane matomų detalių skaičių. Būtent tokiais žodžiais liko suintriguota žiūri. Pasirodo, DirectX 11.2 turima savybė, kuomet tekstūrų saugojimui naudojamas ne tik vRAM, bet ir sistemos operatyvioji atmintis, leis drąstiškai padidinti matomų tekstūrų rezoliuciją. Kaip vėliau paaiškėjo, konferencijos metu rodomos demonstracijos tekstūros užėmė 9 GB, iš kurių didžioji dalis buvo saugoma sisteminėje atmintyje.

Neabejotinai, toks sprendimas gali priversti vartotojus palikti „Windows 8“ ir pasukti link „Windows 8.1“ („Microsoft“ to ir siekia), bet ar tai gali atnešti apčiuopiamos naudos „Xbox One“ konsolei, kuri, atrodo, kol kas pralaimi virtualų mūšį savo priešininkui „PlayStation 4.“

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.