„Microsoft“ pradeda „Xbox One“ marketingo kampaniją

Likus mažiau nei mėnesiui iki žaidimų konsolių škvalo – „Microsoft Xbox One“ ir „Sony PlayStation 4“ starto – su kiekviena diena iš šių produktų kūrėjų matysime vis naują piniginę injekciją į reklaminį populiarinimą. Pirmoji agitacija, pavadinta „Pakvietimu“ (angl. invitation) atkeliauja iš „Microsoft“.

Stebint pirmąjį video klipą, panašu, kad kartu su pasitelktu moto „viskas viename“ (angl. all in one) „Microsoft“ planuoja žengti į tas rinkas, kuriose „Xbox 360“ nebuvo nė kvapo. Tai išduoda amerikietiškų akcentų trūkumas reklaminiame klipe. Žinant, kad „Xbox 360“ buvo itin populiarus JAV, kur kas mažiau populiarus Europoje ir kažkas tokio nematyto Japonijoje, manoma, kad „Microsoft“ nori tokią istoriją pakeisti.

3 Komentarai

  1. GK parašė:

    kas jiems belieka kada ju niekas neperka 😀 PS4 senai neimanoma isigyt 😀

  2. barbossa parašė:

    tik jau nereikia burti su tuo fanbojisku marazmu ir sneketu tokio briedo visisko
    nieks neperka – pabandyk gauti X1 day one edition
    ps4 pries 3d padariau preorderi – netgi labai lengvai imanoma
    is kur kai kurie TN lankytojai traukia tokias nesamones kartais sunku net isivaizduot
    reklama kaip reklama – tiek M$,tiek S daro ta pati

  3. Hellas parašė:

    Manau, kad naujai kartai dar tikrai buvo per anksti. Bet yra kaip yra. Svarbu, kuria pirma nulaus piratai, o ne kieno gelezis geresne. Dabar irgi x360 gauna i vienus vartus lyginant su PS3, bet nasumu sakyciau niekuo nenusileidzia, taip, kad del tu centu ant mhz ir panasiai neverta cia plesytis manau. O kol pasieks galimybiu riba tai jau ir nauja karta iseis imho.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.