„Cyberpunk 2077“ iš viso parduota 35 mln. kopijų, CDPR ruošia tęsinį
Nenuostabu, kad „Cyberpunk 2“ jau praėjo ikigamybinį etapą ir pereina į pilnavertį kūrimo etapą, turint omenyje, kad „CD Projekt Red“ ką tik paskelbė, jog „Cyberpunk 2077“ RPG žaidimas viršijo 35 milijonus pardavimų ir, kaip pranešama, vien tik 2025 m. trečiąjį ketvirtį CDPR uždirbo 30,2 milijono JAV dolerių pajamų, įskaitant visus žaidimo DLC ir papildymų pirkimus.
CDPR taip pat paskelbė pelno ataskaitoje, kad plės savo biurus Bostone ir Vankuveryje, kurie iki 2027 m. pabaigos turėtų išaugti iki 100 %. Nuo 2025 m. liepos mėn. CDPR įdarbino 52 naujus darbuotojus, o pelno ataskaitos pateikimo metu „The Witcher 4“ kūrė 447 programuotojai, o „Cyberpunk 2“ – 135 programuotojai.




Jei išleidimas ne DOA būtų buvęs, dar ne tiek parduotų kopijų turėtų 🙂 Žaidimo ir DLC story medalio verti. Nuvylė, kad CP2, kaip ir dauguma kuriamas ant „Stutter“ engine. Žinant dabartinių Unreal Engine žaidimų problemas, sunku kažko gero tikėtis. P.S kokio PC CP2 reiks? CyberPunk 2077 Max nustatymais GAL bus galima žaist su 7090 kokia 🙂 5090 springsta ties 25-35 FPS.
Main story per trumpa buvo. Pati istorija įdomi, bet jie tiek visko nupjovė, kad atrodo, kad vidurį žaidime pasakė fuck it, ir taip sueis. Iki witcher 3 labai toli lygio.
Jei 1 kartą žaidei didelis šansas, kad praleidai labai daug turinio. Cyberpunk’e pasirinkimai labai žaidimo eiga įtakoja.Vienas netinkamas žodis ar veiksmas gali eilę questų nutraukt. Taip main story apie 30h, bet su DLC ir side questais žaidimas išsitempia iki 80-100h. Pirma kartą žaisdamas įvykdžiau apie 200 questų. antru ar trečiu bandymu beveik 300. Ir tikrai jų yra dar daugiau 🙂 Žaidžiu gal jau 6 kartą ir kiekvieną kartą žaidime vis kažką naujo atrandu. Visi galimi istorijos variantai dar toli gražu neišmėginti.